Поддержать TUT.BY
142 дня за решеткой. Катерина Борисевич
Коронавирус: свежие цифры
  1. Прокурор: Протесты в Беларуси начались и из-за блогеров из Бреста. Обвиняемых лишили слова в суде
  2. «Джинн злобно загоняется в бутылку». Большое интервью с многолетним журналистом президентского пула
  3. С осторожным оптимизмом. Как безвизовый Гродно, потерявший туристов и деньги, ждет новый сезон
  4. «У Лукашенко нет опоры в госаппарате». Латушко рассказал про новые санкции и транзит власти
  5. Какие курсы доллара и евро установили обменники на выходные
  6. Умер муж королевы Великобритании принц Филипп. Ему было 99 лет
  7. Последняя официальная статистика по коронавирусу в Беларуси: за сутки умерло 10 человек
  8. Доски стали «золотыми»: пиломатериалы подорожали в два раза. Разбираемся, что происходит
  9. «Затеял игру в президентство». В суде над Бабарико допросили свидетеля в наручниках и озвучили жалобы
  10. «Радость — лучшее лекарство». Витебский бизнесмен начал рисовать 3 года назад, когда заболел раком
  11. Что сейчас происходит между Россией и Украиной и при чем тут Беларусь: поясняем простыми словами
  12. Глава Минска задумался об отказе от участков под паркинги у МКАД. И вот почему он прав
  13. За прошлый год белорусов стало меньше на 60 тысяч
  14. История одного фото. Как машинист метро и его коллеги помогали пассажирам после взрыва 11 апреля 2011 года
  15. Закроем наши посольства там, где они не приносят отдачи? С кем мы успешно торгуем, а с кем — просто дружим
  16. В Беларуси не хватает более 2 тысяч врачей и столько же — медсестер. В Минтруда рассказали про дефицит специалистов
  17. Налоговики создадут «супербазу» доходов населения. Какую информацию включат в нее
  18. В Мингорисполком подана заявка на проведение «Чернобыльского шляха»
  19. Врач объясняет, откуда берется шум в ушах и как от него избавиться
  20. «Не надо изобретать велосипед». Минский архитектор показал, как выглядит его загородный дом
  21. Топ-10 самых популярных подержанных авто в стране. Какие на них цены?
  22. Полчаса процедуры, два дня страданий. Как я сделала прививку от коронавируса
  23. Оценивает по походке. История бывшего балетмейстера, который в 74 года работает фитнес-тренером
  24. Роман одного из самых известных белорусских писателей отправили на экспертизу
  25. «Этот магазин для всех». В Минске открывается гастромаркет FishFood, где закупаются рестораны
  26. «Папа сказал: «Будешь делить имущество — ты мне не дочь. Я крысу не растил». Интервью с Таис Рыбакиной
  27. В Беларуси хотят разрешить создавать партии только постоянно проживающим в стране гражданам
  28. В Украину не пустили автобус из Беларуси: у всех 35 пассажиров — поддельные справки о ПЦР-тестах
  29. МВД прокомментировало жалобы на условия в ИВС на Окрестина и в Жодино и показало видео из изолятора
  30. Пассажиры автобуса, которых не пустили в Украину из-за поддельных ПЦР-тестов, рассказали подробности


Адчуванне якасці… Памятаеце тыя джынсы Levi’s, што ў 80-я прывозілі з-за мяжы беларускія «кніганошы» часоў «перестройки»? А відэамагнітафоны з лэйблам Made in Japan у 90-х? А нямецкія аўтамабілі-мільённікі? Іх усіх аб’ядноўвало тое, што напачатку 2000-х мы пачалі губляць — адчуванне якасці. «Тут таньчэй, там шчыльней, а вось тут, калі ласка, зрабіце лягчэй» — вытворцы прымушалі інжынераў рабіць такія рэчы, за якія апошнім сорамна і сення. Сорамна-сорамна, паверце. Але ў нейкі момант чалавецтва адумалася і зноў пачало цаніць якасць. Наступіў сапраўдны рэнесанс правераных часам тэхналогій. Наступіў час такіх аўтамабіляў як Merсedes Sprinter Classic.

Напэўна, усе вы чулі гісторыю пра тое, як нямецкія таксісты страйкавалі, калі замест W123-га «кракадзіла» Mercedes прэзентаваў W124-ы. Па першае, нямецкія таксісты проста так страйкаваць не будуць, а па-другое, ніхто з вас, напэўна, нават не дагадваецца, што беларускія маршрутчыкі ды перавозчыкі нават пісалі ліст на імя канцлера Германіі, калі Mercedes прыпыніў выпуск Sprinter першага пакалення. «Паважаны канцлер, злітуйцеся! Мы, беларусы, мірныя людзі, але не можам дапусціць…» і далей па тэксце. Ці то ліст доўга ішоў, ці то сам Mercedes вырашыў падтрымаць нашага брата, але немцы наладзілі выпуск таго самага легендарнага Merсedes Sprinter, які атрымаў прыстаўку Classic. Наладзілі і не прагадалі, бо разыходзяцца машыны як марозіва пасярод спякотнага летняга дня. Чаму?

1) Кошт. Першую партыю машын, што замовіў беларускі дылер, купілі яшчэ на стадыі пагрузкі іх на аўтавоз. Таму што 436,2 млн  за новенькі фургон нямецкага вытворцы - гэта моцна. Таму што ёсць адэкватны лізінг: 7,7 млн за месяц для машыны, якая зарабляе грошы кожны дзень, — гэта моцна.

2) Надзейнасць, правераная не ў тэорыіі на камп’ютарах, а пацверджаная мільёнамі рэальных кіламетраў. Дызельны матор 2,2 л OM646 — для тых, хто ў тэме, гэтага дастаткова. Падвеска — чым больш грузіш, тым больш камфортна едзеш. А грузіць можна шмат. Нават у пярэдняй падвесцы ніжнія рычагі тут са сталі таўшчынёй з 2 пальца. Па сенняшніх мерках — раскоша. Ну і паўнавартасная гарантыя 2 гады ці 200 тысяч км.

Даведацца больш можна тут, ці па тэлефоне ў Мінску +37 517 309 9999

Аўтамабільны дом «Энэргія ГмбХ»

Мінск, вул. Ціміразева 70

(017) 309 9999

(029, 033, 025) 603 9999

www.mercedes-benz.by

-10%
-10%
-50%
-10%
-10%
-12%
-15%
-10%
-15%
-20%
-37%